Noah

Noah
Underbara fina

onsdag 1 december 2010

Världens goaste unge...som inte gillar vatten....

Ni får leva med att vicka på huvudet, det gick inte att ändra ;-)
Ha ha ha.... man måste ju dricka vatten Noah!
Nu var det ett tag sen jag skrev. Vi har hantverkare i huset, inget varmvatten och ingen toalett som man kan spola på så nu spolar vi med hink. Kallt är det i huset också ca 15 grader.
Jaha vad har hänt sen sist då? Vi har varit på Hannas dop i söndags det var en mycket trevlig tillställning. Annars har vi inte gjort så mycket, det krävs en del pysslande för att få det att gå runt med badrumsrenovering mm. Ja just det, var ju hemma hos Martina på tjejmiddag i samband när hon hade fyllt år. Drack en flaska vin och sen ska vi inte prata om vad som hände sen... puhhh. Magsjuk blev jag också, givetvis samma dag som byggare bobbarna kom. Kul och må pyton då :-/
Får se om Noah börjar krypa snart, det verkar vara på g det är bara armarna han ska få koll på.
Ska lägga ut lite bilder när jag får tid, har ju ingen riktig kamera nu heller för det var Tommys jobbkamera som vi haft några år nu men nu måste han ha den på jobbet så jag får nöja mig med mobilen.
Godnatt godnatt!

Inga kommentarer: