Noah

Noah
Underbara fina

fredag 5 november 2010

Prinsen mår bättre!

Efter en natt med god sömn för lillpojken blev han som förbytt, fortfarande förkyld och lite feber men inte alls som igår.
Idag har vi fått hem Leo och Tommy har varit ledig eftersom Leo har lov. Vi var ner på stan en sväng och mötte upp Sara som skulle hem till oss och äta innan hon skulle ut på festligheter. Jag lämnade tillbaka smycken som jag köpte till förra helgen.

Jag känner mig sugen på att gå ut, fick mersmak förra helgen men nu får det allt dröja innan det blir mer party.


                               Noah och Alfoms delar på majskrokar, någon fix idé som Alfons har....


Pappa, Sara och Noah!


Första familjekortet tror jag! Skandal!
Alltså vad har hänt med kameran, det är ju jättedåliga bilder :-/ ?!?!

Nej nu måste jag ta hand om Noah för han har verkligen förstått hur gåstolen fungerar nu, hjäääääälp nu går det undan, han snor allt på borden och tar sats mot pianot hela tiden vilket inte är så bra för det kan han slå huvudet i.

Inga kommentarer: