Noah

Noah
Underbara fina

torsdag 4 november 2010

Noah är verkligen sjuk!

Fy så ont det gör i mammahjärtat när ens lilla är sjuk. Noah som aldrig annars gnäller eller skriker har gallskrikit hela natten. Så länge som han fick ligga på mig och jag satt upp kunde han lugna sig något men så fort man la ner honom blev det kallabalik. Febern är inte så hög, 38,5 grader och han har fått alvedon och ipren som jag tror hjälper lite nu för nu halvsitter han i vagnen och sover. Kan det vara öronen, han har ju aldrig haft problem med dom innan men om man petar på flerpen så tittar han på mig och undrar vad tusan jag håller på med. Så reagerar gör han ju. Dessutom tar han sig på öronen ibland och killar sig bak på huvudet.
Trots sin sjukdom kom han äntligen på hur gåstolen fungerar och Alfons har blivit påkörd ett antal gånger. Men ska man gå och ligga precis framför så får man skylla sig själv, fast ont gör det nog.




Den fina overallen från polarn är den absolut bästa overallen för barn som sitter i vagn, smidig, varm och snygg! Tack så mycket Gammelmormor och Sture för den fina overallen!

Åker in till barnakuten med honom nu på eftermiddagen ifall att det är något så han kan få behandling i tid.

Och hur är män skapta egentligen????? Trots att ungen ligger och skriker 2 cm ifrån sin pappa så sover han gott vidare medans en annan håller på att gå sönder...

Ja jag säger då det!!!!

Inga kommentarer: