Noah

Noah
Underbara fina

söndag 13 februari 2011

Kanske dags för ett inlägg nu!!!!!

Ok nu var det ett tag sen! Vi har flyttat in till stan nu! Hur skönt som helst och vi trivs som fisken i vattnet. Har saker inplanerade ofta och det känns jättebra! Noah älskar att hitta på saker hela tiden vilket resulterar i en nöjd bebis på kvällarna. Han har blivit så stor, han började krypa straxt efter nyår och nu går det undan. Han stod själv ca en en halv minut här om dagen! Sen säger han mamma, pappa, titta och hej! Han har stenkoll på var lampan, alfons och någons näsa sitter. Då pekar han så fint med pekfingret precis på näsan. Sen är han helt galen i att pussa på allt som har en mun, vad nu det kan vara gosedjur, leksak eller oss förstås. Urgulligt! Så alla som vill komma på fika är hjärtligt välkomna!
Tänk att 28 mars fyller Noah ett år, min lilla bebis! Jag hoppas på att kunna vara hemma så att vi skolar in honom på dagis i augusti, känns lite mitt i allt och göra det i april om det ens finns plats vill säga, men jag måste ju då hitta ett jobb som jag kan jobba kvällar och helger på. Någon som vet någon som söker personal???



Coola killen!!!!

Detta var en kort uppdatering men ska försöka blogga lite mer än en gång var annan månad ;-).

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hej Gumman! Tack för ditt inlägg i min blogg förut.. Det värmde :) Jag är så ledsen & trött över alla sjukdommar som Linus råkar ut för men nu HOPPAS jag att det här blir sista dosen med Pencillin! Jag kommer gärna över på fika så fort Linus mår bättre.. Jag tänkte vara hemma hela den här veckan så han får kurera sig & bli frisk en gång för alla! Men en fika nästa vecka kanske?? Kram

Anonym sa...

Hej
ååå så söt lillkillen är!! Hoppas de är bra med dig
vad jobbar du med? O vart bor du!?
Tänkte ang jobb där;) om ja kunde hjälpa dig på gt sätt!!

Kram catta